R/C Tech Forums - Search Results

Go Back  R/C Tech Forums > Search Forums
Reload this Page >

Search Results

 
Search: Posts Made By: Sam9
Showing results 1 to 25 of 175
Search took 0.02 seconds.
11-13-2012, 05:57 AM
Replies: 16
Views: 1,623
Posted By Sam9

No pickups and cash... Something fishy here!

No pickups and cash... Something fishy here!
11-04-2012, 09:22 PM
Replies: 3
Views: 343
Posted By Sam9

Where you located?

Where you located?
11-03-2012, 02:48 AM
Replies: 831
Important: Bad Traders thread.
Views: 183,752
Posted By Sam9

No one can prove that they are the same person...

No one can prove that they are the same person but there's some red flags. Anyways, if the radio is Ko Propo EX-1 KIY then good luck. He has cheated many people for the radio itself. So just beware!...
10-24-2012, 10:00 AM
Replies: 5,637
Views: 1,015,415
Posted By Sam9

How about you stay off the forum and we will get...

How about you stay off the forum and we will get less crap?:nod:
10-24-2012, 02:17 AM
Replies: 5,637
Views: 1,015,415
Posted By Sam9

And more then half is nonsense and people whining...

And more then half is nonsense and people whining about not getting the car yet. To get to the gold posts I have to dig through all the crap posts. Just wait god damn it...:flaming:
10-17-2012, 07:49 PM
Replies: 4,798
Views: 852,584
Posted By Sam9

Google

Google
10-09-2012, 11:40 PM
Replies: 2,475
Views: 320,721
Posted By Sam9

Does that mean the VDF2 is better then the E4D MF...

Does that mean the VDF2 is better then the E4D MF Pro and the MST FS-01D or the opposite? I'm confused :confused:
10-06-2012, 03:15 PM
Replies: 64
Views: 6,251
Posted By Sam9

My IP address? Lol. Be my guess...:lol:

My IP address? Lol. Be my guess...:lol:
10-05-2012, 10:21 PM
Replies: 64
Views: 6,251
Posted By Sam9

That's a good idea, I've sent you a PM asking if...

That's a good idea, I've sent you a PM asking if you need information about Shane. And I guess it will be good if everyone else who has information about Shane, Van-Snowy-KO and BenTCXXHB to share...
10-05-2012, 10:14 PM
Replies: 64
Views: 6,251
Posted By Sam9

UPDATE: so I ring up Shane earlier today, at...

UPDATE: so I ring up Shane earlier today, at first he denied he is Shane but I clearly remember his voice and the way he speaks and after telling him about scamming people on rctech, all he got to...
10-05-2012, 10:30 AM
Replies: 2,475
Views: 320,721
Posted By Sam9

Yeah I've heard the same about the VDF's where...

Yeah I've heard the same about the VDF's where you need to tune to a lot. Never really heard about the yokomo dib though, will be checking that out now..:D
10-05-2012, 10:27 AM
Replies: 2,475
Views: 320,721
Posted By Sam9

Yeah I know that's why I asked again and hope...

Yeah I know that's why I asked again and hope someone replies giving opinions since the demand is high:lol:
10-05-2012, 10:20 AM
Replies: 9
Views: 5,706
Posted By Sam9

Still for sale?

Still for sale?
10-05-2012, 09:06 AM
Replies: 2,475
Views: 320,721
Posted By Sam9

Hey guys, I'm planning to get a high end drift...

Hey guys, I'm planning to get a high end drift chassis but not sure which one so need help. I was thinking of the Tamiya VDF 2, MST MS-01D GT or Team Magic E4D MF Pro. Which one of those three do you...
10-05-2012, 08:58 AM
Replies: 11
Views: 1,098
Posted By Sam9

Pm me your best price please

Pm me your best price please
10-05-2012, 06:57 AM
Replies: 64
Views: 6,251
Posted By Sam9

So I checked my email conversation with shano83,...

So I checked my email conversation with shano83, and when I was just about to think I might be wrong...
Check this out, the email was dated 19/9, the same date this thread was posted...
10-05-2012, 06:36 AM
Replies: 64
Views: 6,251
Posted By Sam9

Guys, check out what I found and post what you...

Guys, check out what I found and post what you think. On this page http://www.rctech.net/forum/members/shano83-60013.html Van-Snowy-KO(believed to be the same person as BenTCXXHB) commented on...
10-05-2012, 06:28 AM
Replies: 23
Views: 2,575
Posted By Sam9

Please review...

Please review http://www.rctech.net/forum/australia-sale-trade/664239-transponders-brand-new-box-ko-propo-bsx-servo-hobbywing-xerun-v3-esc-4.html#post11289761 for more details of this story and my...
10-05-2012, 04:40 AM
Replies: 15
Views: 6,974
Posted By Sam9

Is there anywhere else where I can get more...

Is there anywhere else where I can get more information on these car from the drivers? Thinking to get either the VDF 2 or the MST MS-01D Pro carbon spec so making up my mind.
10-01-2012, 05:10 AM
Replies: 64
Views: 6,251
Posted By Sam9

Don't worry guys, PayPal will refund your money...

Don't worry guys, PayPal will refund your money back if a refund is due. Been through this shit and I was refunded full amount back. However it may take a long time as mine took almost a month. So...
09-29-2012, 02:01 AM
Replies: 23
Views: 2,575
Posted By Sam9

:lol:

:lol:
09-29-2012, 01:58 AM
Replies: 1,193
Views: 138,721
Posted By Sam9

+1 That's one of the reason why I quit the...

+1
That's one of the reason why I quit the hobby:(
08-24-2012, 04:48 AM
Replies: 12
Views: 2,150
Posted By Sam9

But what you can do is remove the false trader...

But what you can do is remove the false trader rating he left me right?
08-24-2012, 03:23 AM
Replies: 6,824
Views: 434,194
Posted By Sam9

Hey guys I just need some help here, does anyone...

Hey guys I just need some help here, does anyone knows Shane Cornish? His from SA too. He owes me money and wouldn't refund it. I know this is the wrong place but I need help. Thanks

More info is...
08-24-2012, 02:49 AM
Replies: 12
Views: 2,150
Posted By Sam9

Proof that I paid him ...

Proof that I paid him

http://i1076.photobucket.com/albums/w450/samreetpannu/Untitled.png
Showing results 1 to 25 of 175
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service - Do Not Sell My Personal Information -

Copyright 2021 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.