Go Back  R/C Tech Forums > Search Forums
Reload this Page >

Search Results

 
Search: Posts Made By: V-One S Racer
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.26 seconds.
Forum: Nitro On-Road
11-20-2003, 02:27 AM
Replies: 17,237
Views: 956,715
Posted By V-One S Racer

DC, how do you manage to damage so many headers? ...

DC, how do you manage to damage so many headers?

You saw me go off the back straight sideways :blush: right into the tyres on Sunday and the worst that happened to my X12 was a dint and the...
Forum: Nitro On-Road
11-20-2003, 02:18 AM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

What I wanna know is that sort of crash did you...

What I wanna know is that sort of crash did you have to break it in the first place :weird: ?!
Forum: Nitro On-Road
11-19-2003, 01:34 AM
Replies: 10
Views: 2,124
Posted By V-One S Racer

Kyosho...

Errr.... I might as well add my two bob :sneaky: .... Kyosho all the way :D :nod: !
Forum: Nitro On-Road
11-17-2003, 02:38 AM
Replies: 12,206
Views: 519,889
Posted By V-One S Racer

I'm also looking into getting myself an FW-05R...

I'm also looking into getting myself an FW-05R too :D !

I dunno... there's just something about it that says "BUY ME GOD DAMN IT" :lol: !
11-09-2003, 08:35 PM
Replies: 1,341
Views: 120,255
Posted By V-One S Racer

Just got myself an NS12 S3 on Friday :D which is...

Just got myself an NS12 S3 on Friday :D which is what I should have got in the first place :rolleyes: ! Started running it in (the reason I didn't wanna race)... was an absolute bi%#h to start...
Forum: Nitro On-Road
11-08-2003, 05:15 AM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

Hmm... I haven't experienced it :confused:

Hmm... I haven't experienced it :confused:
Forum: Nitro On-Road
11-08-2003, 04:51 AM
Replies: 5,444
Views: 381,487
Posted By V-One S Racer

Well, the un-thinkable is going through my...

Well, the un-thinkable is going through my mind... I'm contemplating selling my V-One RR Evo for an FW-05R :eek:!

I know the thought's not gunna go away until I eventually give in and buy one too...
Forum: Nitro On-Road
11-08-2003, 03:19 AM
Replies: 35
Views: 2,848
Posted By V-One S Racer

I just received my Novarossi NS12 S3 from...

I just received my Novarossi NS12 S3 from Mushroom yesterday.

Yep, it arrived safely in 3 days from the day that it was sent. The shipping cost wasn't really a great concern for me because I was...
Forum: Nitro On-Road
11-08-2003, 03:01 AM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

Why do you wanna solve a "problem" with the car...

Why do you wanna solve a "problem" with the car when the real problem lies in your driving :rolleyes: ?

Don't hit the walls in the first place and maybe... just maybe it won't happen :p !
Forum: Nitro On-Road
11-06-2003, 03:00 PM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

Errr :weird: ...... too bad I can't read French,...

Errr :weird: ...... too bad I can't read French, hey :p ?

Oh well, the pics are good :D !
Forum: Nitro On-Road
11-04-2003, 07:01 PM
Replies: 5
Views: 759
Posted By V-One S Racer

Re: V one RR Evo

I can't see why the Evo wouldn't be good for parking lot racing (as long as there's not stones around) and it sure can hold it's own on fully prepped race tracks :nod: !

The bumper they show in...
Forum: Nitro On-Road
11-04-2003, 06:06 PM
Replies: 12,206
Views: 519,889
Posted By V-One S Racer

Ooooohhh :eek: .... congrats to Gav and Sam :nod:...

Ooooohhh :eek: .... congrats to Gav and Sam :nod: !
Forum: Nitro On-Road
10-29-2003, 08:31 PM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

It's hard to say without actually trying it......

It's hard to say without actually trying it... even harder for me since I don't own a V-One S any more :D !
10-28-2003, 01:53 PM
Replies: 1,341
Views: 120,255
Posted By V-One S Racer

That's the funny (not so funny, actually...

That's the funny (not so funny, actually :rolleyes: ) thing about it, I always run the fuel out of it and use after-run oil.

I can't remember exactly where (I think it was in the instructions for...
10-28-2003, 01:50 PM
Replies: 1,341
Views: 120,255
Posted By V-One S Racer

Re: Re: Engine...

I'm using Hotstuff fuel (16%). Yeah, it's only about 3-months old at the most.

Those crank holes... I showed it to Luis Sola seeing he has a TR (he could compare them) and he reckoned they're...
10-28-2003, 01:55 AM
Replies: 1,341
Views: 120,255
Posted By V-One S Racer

Engine...

Here's a pic of my crankshaft :eek:
10-27-2003, 01:19 PM
Replies: 1,341
Views: 120,255
Posted By V-One S Racer

I dunno when you'll see me there (Dandenong), I...

I dunno when you'll see me there (Dandenong), I have a bit of an engine dilemma with my 12TR which I noticed when I decided I'd take it apart and have a sticky beak :( !
Forum: Nitro On-Road
10-26-2003, 08:42 PM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

Re: Question

That engine won't fit because it's got an SG (Serpent) crank... for a V-One S you want an engine with a Threaded (Standard) crank.
Forum: Nitro On-Road
10-22-2003, 02:55 PM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

Re: Help

Very weird :weird: !
Forum: Nitro On-Road
10-22-2003, 02:54 PM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

Aaaah you crack me up sometimes :lol: ! I...

Aaaah you crack me up sometimes :lol: !

I think it's more an issue of being a little kiddie :p and not having my own car to drive me places :sweat: !
Forum: Nitro On-Road
10-21-2003, 08:04 PM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

:lol: don't be such a smart ass DC! So true......

:lol: don't be such a smart ass DC! So true... and yet so sad :weird: !

Well I'll admit I'm no Mr Universe :blush: but isn't the aim to get there as quickly as possible :confused: ?!

Maybe...
Forum: Nitro On-Road
10-21-2003, 03:06 PM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

Trophy Dash :confused: ..... what's that? I...

Trophy Dash :confused: ..... what's that?

I can't get there on the 2nd (Cup Weekend) but I wanna get there eventually :rolleyes:
Forum: Nitro On-Road
10-20-2003, 02:53 PM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

Well... if the next meeting is Melbourne Cup...

Well... if the next meeting is Melbourne Cup weekend then I can't get there because I'm going away :( .


I'll probably be at the next one ay :sneaky: ?!
Forum: Nitro On-Road
10-20-2003, 02:12 AM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

Well... we are talking a GV so I think no comment...

Well... we are talking a GV so I think no comment is required there ;) !

Waaaaait a minute.... isn't it "Awesome RC" now :D !
Forum: Nitro On-Road
10-20-2003, 01:49 AM
Replies: 4,584
Views: 160,698
Posted By V-One S Racer

Serious :eek: !? If that's the case I'll try...

Serious :eek: !?

If that's the case I'll try to be there :sneaky: !
Showing results 1 to 25 of 500
 


 
Forum Jump

Contact Us Archive Advertising Cookie Policy Terms of Service