Go Back  R/C Tech Forums > Search Forums
Reload this Page >

Search Results

 
Search: Posts Made By: special_k
Showing results 1 to 25 of 199
Search took 0.38 seconds.
Forum: Racing Forum
12-24-2012, 05:33 AM
Replies: 256
Views: 9,144
Posted By special_k

Hey Gary There is no points for me (ken heath)...

Hey Gary
There is no points for me (ken heath) or dale funk for the 2nd race in the sc 4wd thanx you for your time and merry xmas
11-30-2012, 11:14 AM
Replies: 1,138
Views: 211,193
Posted By special_k

I see the run videos but has Jang done a review...

I see the run videos but has Jang done a review on the prolite 4x4 or has anyone done a review of it. I would like to hear what they say about it if it is a good buy or not.
Forum: Racing Forum
11-29-2012, 07:25 AM
Replies: 2,084
Views: 125,013
Posted By special_k

:D Man the track looks sick cant wait for...

:D Man the track looks sick cant wait for saturday to watch a race :nod:
Forum: Racing Forum
10-01-2012, 12:36 PM
Replies: 2,084
Views: 125,013
Posted By special_k

:D Track looks awesome can wait for saturday to...

:D Track looks awesome can wait for saturday to get here
Forum: Racing Forum
09-27-2012, 01:10 PM
Replies: 2,084
Views: 125,013
Posted By special_k

;) Track looks awesome cant wait to watch some...

;) Track looks awesome cant wait to watch some good racing there
Forum: Racing Forum
09-15-2012, 09:14 AM
Replies: 3
Views: 304
Posted By special_k

Im taking the the doors will be open at 8am and...

Im taking the the doors will be open at 8am and the racing starts at 10am? Yes
Forum: Racing Forum
08-31-2012, 01:50 PM
Replies: 23
Views: 975
Posted By special_k

Will there be a class inbetween the pro and...

Will there be a class inbetween the pro and sportsman that might coast lets say $15.00 :nod:
08-24-2012, 06:11 AM
Replies: 133
Views: 103,259
Posted By special_k

:confused: I got another Q: How do yall get the...

:confused: I got another Q: How do yall get the smooth rounded edges like if you are free handing drips when cutting through the liquid mask?
Forum: Racing Forum
08-24-2012, 04:47 AM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

:lol: OMG Now that was a big bus that just ran me...

:lol: OMG Now that was a big bus that just ran me over lol but funny. All I can say is that Ill do my best to race and not get in anyones way (cough,cough Gary) or use anyone as a turning burm...
Forum: Racing Forum
08-23-2012, 01:09 PM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

Where is all the trash talk on here. If I was a...

Where is all the trash talk on here. If I was a good driver I wood trash talk but u no slow people shouldnt talk trash. I cant backup what I say lol cya all at the race.
Forum: Racing Forum
08-10-2012, 02:37 PM
Replies: 83
Views: 4,532
Posted By special_k

:sneaky: NOPE nope cant make a new sh!t list...

:sneaky: NOPE nope cant make a new sh!t list there can olny be one and my pile of mugen crap will be back together for the race Ill be the one in everyone way and yelling at me and Ill be using Chad...
Forum: Racing Forum
08-10-2012, 01:13 PM
Replies: 83
Views: 4,532
Posted By special_k

:lol: YEAH you got that right. The only sh!t list...

:lol: YEAH you got that right. The only sh!t list Im on is getting in someones way
Forum: Racing Forum
08-10-2012, 10:15 AM
Replies: 83
Views: 4,532
Posted By special_k

Man thank god im not on the sh!t list lol

Man thank god im not on the sh!t list lol
Forum: Racing Forum
08-08-2012, 10:32 AM
Replies: 83
Views: 4,532
Posted By special_k

:p Lets hurry up every chance you get and put up...

:p Lets hurry up every chance you get and put up some pic we r waiting goosh :rolleyes:
Forum: Racing Forum
08-07-2012, 01:31 PM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

:batman: Yes Ill be there :spidey:

:batman: Yes Ill be there :spidey:
Forum: Racing Forum
08-07-2012, 08:03 AM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

Dang this means I wont be able to run on the new...

Dang this means I wont be able to run on the new track for also most 2 weeks oh well :lol:
Forum: Racing Forum
08-03-2012, 12:30 PM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

not yet but it is coming soon on the radiopost...

not yet but it is coming soon on the radiopost thread for ECH they said sometime next week wed or thur.
Forum: Racing Forum
08-03-2012, 07:58 AM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

:lol: If I buy one then I wont be able to go on...

:lol: If I buy one then I wont be able to go on vacation maybe later in the year
Forum: Racing Forum
08-03-2012, 06:34 AM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

:D When I saw it I want one but no extra $$...

:D When I saw it I want one but no extra $$ saving my money for something else.
Forum: Racing Forum
07-26-2012, 07:07 AM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

I dont want to bring everyone down or anything...

I dont want to bring everyone down or anything but its not looking good for this weekend one site i get on is saying a 30% chance of isolated t-storms and another is saying a 40% chance so what do u...
Forum: Racing Forum
07-20-2012, 09:55 AM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

The track is at the same addy and the doors open...

The track is at the same addy and the doors open around 8am and the race should start about 10am and if i am miss taken someone the at ECH (Chad) will flog me for putting up bad info lol. I hope I...
Forum: Racing Forum
06-21-2012, 05:48 AM
Replies: 70
Views: 3,048
Posted By special_k

:batman: Im there dude on the 30th:spidey:

:batman: Im there dude on the 30th:spidey:
Forum: Racing Forum
06-21-2012, 05:47 AM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

Yeah there guys I hope y'all have a great race...

Yeah there guys I hope y'all have a great race this saturday I'll be there later in the day to watch :cry: but I'll be there on the 30th :D
Forum: Racing Forum
06-02-2012, 06:38 AM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

Good luck to all the racers today wish I could...

Good luck to all the racers today wish I could race with yall but got to work but ill c yall about 5pm today. Good luck again to all the racers.
Forum: Racing Forum
05-25-2012, 10:23 AM
Replies: 336
Views: 25,184
Posted By special_k

For some and work for the others that cant make...

For some and work for the others that cant make it :cry:
Showing results 1 to 25 of 199
 


 
Forum Jump

Contact Us Archive Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service