team losi 1.0 buggy

Reply

Old 10-08-2012, 09:36 PM
  #1  
Tech Rookie
Thread Starter
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 9
Default team losi 1.0 buggy

Sold

Last edited by ahmad fahrul; 10-11-2012 at 01:24 AM.
ahmad fahrul is offline  
Reply With Quote
Old 10-09-2012, 03:13 AM
  #2  
Tech Apprentice
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 56
Trader Rating: 1 (100%+)
Thumbs up

Originally Posted by ahmad fahrul View Post
Attachment 979044

Attachment 979045

Attachment 979046

for sale.sms me at 0172096242/pm
flysky remote 2.4
4 clutchshoe flywheel(jvd)/clutch bell/soft and hard spring
3 set tyre
1 set tool/mm
hyper 21 3 port turbo engine/pipe
3 set wing
1 fuel bottle
take all rm850/only run for bashing/dift and all part in good condition.just servis the engine and part.sorry little bit dirty,no time to clean it.heheh
-fast deal-sms 0172096242
champion car
bump
FarhanZ is offline  
Reply With Quote
Old 10-09-2012, 11:03 PM
  #3  
Tech Rookie
Thread Starter
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 9
Default

O

Last edited by ahmad fahrul; 10-12-2012 at 06:33 PM.
ahmad fahrul is offline  
Reply With Quote
Old 10-10-2012, 01:01 AM
  #4  
Tech Initiate
 
Join Date: Jul 2012
Location: seremban
Posts: 26
Default

murah ni
lanzzahril is offline  
Reply With Quote
Old 10-10-2012, 01:57 AM
  #5  
Tech Rookie
Thread Starter
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 9
Default

Originally Posted by lanzzahril View Post
murah ni
murah dan menawan..
ahmad fahrul is offline  
Reply With Quote
Old 10-11-2012, 01:20 AM
  #6  
Tech Rookie
Thread Starter
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 9
Default

Sold to penang racer
ahmad fahrul is offline  
Reply With Quote
Old 10-13-2012, 08:50 PM
  #7  
Tech Rookie
iTrader: (1)
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10
Trader Rating: 1 (100%+)
Thumbs down losi

cantik..tuan tuan kaki rc tengok gambar ni betoi betoi,...nanti aku pos gambar lain yang aku terima...ni la kaki kaki penjuai yang tak jujur dan amanah..iklan gambar lain..hantar kepada pembeli barang lain...tengok beza pada absorber dan pipe dan magnifold...sendiri mau ingat...khas pada ahmad fahrul...mungkin kpd depa depa yg berkenaan dan berkaitan....
Attached Thumbnails team losi 1.0 buggy-img00538-20121007-1141.jpg   team losi 1.0 buggy-photo0134.jpg   team losi 1.0 buggy-photo0135.jpg   team losi 1.0 buggy-img00540-20121007-1142.jpg  

Last edited by pennpenn; 10-13-2012 at 09:14 PM. Reason: add pic
pennpenn is offline  
Reply With Quote
Old 10-13-2012, 09:42 PM
  #8  
Tech Adept
iTrader: (3)
 
losejojo's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: Kuala Lumpur, Malaysia.
Posts: 224
Trader Rating: 3 (100%+)
Default

Originally Posted by pennpenn View Post
cantik..tuan tuan kaki rc tengok gambar ni betoi betoi,...nanti aku pos gambar lain yang aku terima...ni la kaki kaki penjuai yang tak jujur dan amanah..iklan gambar lain..hantar kepada pembeli barang lain...tengok beza pada absorber dan pipe dan magnifold...sendiri mau ingat...khas pada ahmad fahrul...mungkin kpd depa depa yg berkenaan dan berkaitan....
Wa.... Itu hsp bazooka punya pipe... apa spring tu? memang tak sesuai untuk Losi.
losejojo is offline  
Reply With Quote
Old 10-13-2012, 09:56 PM
  #9  
Tech Rookie
iTrader: (1)
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10
Trader Rating: 1 (100%+)
Thumbs down losi

tengok post attchment dari farhan dah tak ada...dia kata dia jual pada fahrul sebelum ni ori kit dgn ori absorber...rm 300 saja..boleh pcaya ka...farhan ni tak tau pula yang fahrul iklan di sini dgn harga 850..tapi pos tu farhan sendiri yang pos...sebagai sokongan kut...
pennpenn is offline  
Reply With Quote
Old 10-13-2012, 10:28 PM
  #10  
Tech Rookie
iTrader: (1)
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10
Trader Rating: 1 (100%+)
Thumbs down losi

Originally Posted by pennpenn View Post
tengok post attchment dari farhan dah tak ada...dia kata dia jual pada fahrul sebelum ni ori kit dgn ori absorber...rm 300 saja..boleh pcaya ka...farhan ni tak tau pula yang fahrul iklan di sini dgn harga 850..tapi pos tu farhan sendiri yang pos...sebagai sokongan kut...
walau apa pun En Farhan tak da kena mengena apa apa di sini... proses jual beli.....adalah antara pembeli dgn penjual...kepada mat fahrul,disini jangan sebelum orang bayar baguih jawab fon juga msg...tapi kemudian lari..tak jawb fon juga msg...aku doakan hang jadi orang yang lebih amanah...terima kasih.
pennpenn is offline  
Reply With Quote
Old 10-14-2012, 07:16 AM
  #11  
Tech Rookie
iTrader: (1)
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10
Trader Rating: 1 (100%+)
Thumbs down losi

[QUOTE=pennpenn;11322232]walau apa pun En Farhan tak da kena mengena apa apa di sini... proses jual beli.....adalah antara pembeli dgn penjual...kepada mat fahrul,disini jangan sebelum orang bayar baguih jawab fon juga msg...tapi kemudian lari..tak jawb fon juga msg...aku doakan hang jadi orang yang lebih amanah...terima kasih.[/QUOT
...jaga jaga..

Last edited by pennpenn; 04-16-2013 at 06:27 AM.
pennpenn is offline  
Reply With Quote
Old 10-16-2012, 09:04 PM
  #12  
Tech Rookie
iTrader: (1)
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10
Trader Rating: 1 (100%+)
Thumbs down losi

Originally Posted by pennpenn View Post
cantik..tuan tuan kaki rc tengok gambar ni betoi betoi,...nanti aku pos gambar lain yang aku terima...ni la kaki kaki penjuai yang tak jujur dan amanah..iklan gambar lain..hantar kepada pembeli barang lain...tengok beza pada absorber dan pipe dan magnifold...sendiri mau ingat...khas pada ahmad fahrul...mungkin kpd depa depa yg berkenaan dan berkaitan....
macamana dengan kes jual beli yang terjadi d sini..Mat Fahrul tu lari terus...apa nak takut,mai la buat selesai.....ada ka kut sapa sapa kenal dia...dalam hal jual beli wajib adil....selagi masih ada nafas,masih juga ada la peluang kut nak pebetul apa yang kesilapan...
pennpenn is offline  
Reply With Quote

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Thread Tools
Search this Thread
Rate This Thread
Rate This Thread:
You have already rated this thread Rating: Thread Rating: 1 votes, 1.00 average.

Contact Us Archive Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service