Like Tree6Likes

Schumacher Mi4

Old 10-01-2009, 10:53 AM
  #721  
Tech Master
iTrader: (17)
 
Owen RaCing's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Mountain Valley
Posts: 1,940
Trader Rating: 17 (100%+)
Default

Originally Posted by BlackedOutREVO View Post
Well I got my car back. Had to throw it together to go play at the track yesterday. So I havent had a chance to swap the purple parts to black. I will do that some other time lol. Thanks Mike and Matt Owen for the anodizing!







Who's the cool guy that made that car black??
Owen RaCing is offline  
Old 10-01-2009, 11:03 AM
  #722  
Tech Elite
iTrader: (47)
 
Join Date: Feb 2005
Location: W.V.
Posts: 2,225
Trader Rating: 47 (100%+)
Default

lol I dunno... but I think he needs to hook a brother up...lol

-DC-
smitty2802 is offline  
Old 10-01-2009, 11:12 AM
  #723  
Tech Master
iTrader: (17)
 
Owen RaCing's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Mountain Valley
Posts: 1,940
Trader Rating: 17 (100%+)
Default

Originally Posted by smitty2802 View Post
lol I dunno... but I think he needs to hook a brother up...lol

-DC-
I JUST pmed you. haha.
Owen RaCing is offline  
Old 10-01-2009, 11:24 AM
  #724  
Tech Master
iTrader: (16)
 
Kenny L's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,269
Trader Rating: 16 (100%+)
Default

Originally Posted by Kenny L View Post
Was looking this over again. I'm going to try thicker bar in front and a tick less rear toe in
Kenny L is offline  
Old 10-01-2009, 11:31 AM
  #725  
Super Moderator
iTrader: (221)
 
Marcos.J's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Semper Fi
Posts: 31,367
Trader Rating: 221 (100%+)
Default

Originally Posted by Owen RaCing View Post
Who's the cool guy that made that car black??

Originally Posted by smitty2802 View Post
lol I dunno... but I think he needs to hook a brother up...lol

-DC-
no kidding , maybe bright yellow
Marcos.J is offline  
Old 10-01-2009, 11:52 AM
  #726  
Tech Elite
iTrader: (47)
 
Join Date: Feb 2005
Location: W.V.
Posts: 2,225
Trader Rating: 47 (100%+)
Default

i'm all for the yellow as well HAHA

PM'ed you back sir

-DC-
smitty2802 is offline  
Old 10-01-2009, 12:35 PM
  #727  
Tech Master
iTrader: (16)
 
Kenny L's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,269
Trader Rating: 16 (100%+)
Default

Does anyone on here care about racing and not the color of there car?


Just Kidding Guys .........
Kenny L is offline  
Old 10-01-2009, 01:34 PM
  #728  
Tech Master
iTrader: (13)
 
The Bear's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: New Hampshire
Posts: 1,451
Trader Rating: 13 (100%+)
Default

I'm just not that good a driver............





Curious to see some setups from 'The Herm'

and stoked to get my kit together with Lamberts setup!

Time to dominate.
The Bear is offline  
Old 10-01-2009, 01:37 PM
  #729  
Regional Moderator
 
CarbonJoe's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,664
Default

Originally Posted by The Bear View Post
Curious to see some setups from 'The Herm'
Thus far, no you don't
CarbonJoe is offline  
Old 10-01-2009, 02:22 PM
  #730  
Tech Elite
iTrader: (67)
 
BlackedOutREVO's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: CA
Posts: 3,791
Trader Rating: 67 (100%+)
Default

Originally Posted by Owen RaCing View Post
Who's the cool guy that made that car black??
Some weirdo from oregon
Originally Posted by smitty2802 View Post
lol I dunno... but I think he needs to hook a brother up...lol

-DC-
Haha, you have a Mi4 yet?
Originally Posted by Marcos.J View Post



no kidding , maybe bright yellow
Ohhh yeaaaa!

Originally Posted by Kenny L View Post
Does anyone on here care about racing and not the color of there car?


Just Kidding Guys .........
Gotta do both!
BlackedOutREVO is offline  
Old 10-01-2009, 02:48 PM
  #731  
Tech Master
iTrader: (13)
 
The Bear's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: New Hampshire
Posts: 1,451
Trader Rating: 13 (100%+)
Default

in retaliation to the time spent worrying about the color of the car instead of RACING it....... I will be using different collored everything, a true hodge-podge of conflicting colors with the goal to make it as ugly as possible.

FAST always looks good, and this car has that in spades.


I really can't wait for the Schumacher Team to put the stomp on everyone.

Stay tuned for more tunning tips, tricks and setups from the Farm Team.
The Bear is offline  
Old 10-01-2009, 03:15 PM
  #732  
Tech Elite
iTrader: (67)
 
BlackedOutREVO's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: CA
Posts: 3,791
Trader Rating: 67 (100%+)
Default

Originally Posted by The Bear View Post
in retaliation to the time spent worrying about the color of the car instead of RACING it....... I will be using different collored everything, a true hodge-podge of conflicting colors with the goal to make it as ugly as possible.

FAST always looks good, and this car has that in spades.


I really can't wait for the Schumacher Team to put the stomp on everyone.

Stay tuned for more tunning tips, tricks and setups from the Farm Team.
Haha it only took my car a week from when I sent it. So I only missed one race day, that ended up having 2 people racing 13.5. So I can say it was 100% worth the time.

Yeah the Schuie team is growing, and the new car is AMAZING. We got some serious competition coming on
BlackedOutREVO is offline  
Old 10-01-2009, 05:55 PM
  #733  
Tech Regular
iTrader: (11)
 
jhock's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Hampton, VA
Posts: 462
Trader Rating: 11 (100%+)
Default

What you guys think of the Dye job on drivetrain?
Attached Thumbnails Schumacher Mi4-img_2950.jpg   Schumacher Mi4-img_2951.jpg   Schumacher Mi4-img_2952.jpg  
jhock is offline  
Old 10-01-2009, 06:07 PM
  #734  
Tech Champion
iTrader: (14)
 
skypilot's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 9,534
Trader Rating: 14 (100%+)
Default

now THAT is pretty sweet lookin
skypilot is offline  
Old 10-01-2009, 06:14 PM
  #735  
Suspended
 
Join Date: Apr 2008
Location: The Black Country, England
Posts: 340
Default

Sorry, don't like it..

Imo you need something to break up the purple of the diff cams
Nick Priest is offline  

Thread Tools
Search this Thread

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service - Do Not Sell My Personal Information -

Copyright 2021 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.