R/C Tech Forums

Go Back   R/C Tech Forums > General Forums > Nitro On-Road

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 01-05-2011, 08:12 AM   #1276
Tech Elite
 
Pooh2's Avatar
R/C Tech Elite Subscriber
 
Join Date: Mar 2005
Location: Somewhere here on Earth
Posts: 2,495
Send a message via MSN to Pooh2
Default

Lol... it's spelled Busta. lol The word can me a few things. You kinda got the definition right.
__________________
MUGEN MRX5/CONTACT TIRES/DESOTO RACING/TEAM LOGIC


"Since the Bible and the church are obviously mistaken in telling us where we came from, how can we trust them to tell us where we are going"?
Pooh2 is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2011, 08:21 AM   #1277
Tech Elite
 
YBSLOW's Avatar
R/C Tech Elite Subscriber
 
Join Date: May 2002
Location: ARIZONA
Posts: 2,284
Trader Rating: 5 (100%+)
Default

Quote:
Originally Posted by Pooh2 View Post
Lol... it's spelled Busta. lol The word can me a few things. You kinda got the definition right.
Haha...

Thanks Pooh!!!
__________________
YBSLOW Racing
RC Target - Capricorn
HOTRACE Tyres, Tru Source
POWER MASTER Fuel,
Protoform Bodies, Avid Bearings
YBSLOW is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2011, 08:51 AM   #1278
Tech Master
 
Join Date: Aug 2004
Location: Sunnyvale, Ca
Posts: 1,254
Default

Quote:
Originally Posted by Pooh2 View Post
Lol... it's spelled Busta. lol The word can me a few things. You kinda got the definition right.
Whew, I thought there was something new when "Slow" said buster - I had heard of "Busta", hence my confusion. I'm from Northern California and old, so, I don't do the whole SoCal thing, hell, I would never wear my pant that low - talk about dumb"ass".
Rich Browne is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2011, 09:07 AM   #1279
Tech Elite
 
YBSLOW's Avatar
R/C Tech Elite Subscriber
 
Join Date: May 2002
Location: ARIZONA
Posts: 2,284
Trader Rating: 5 (100%+)
Default

Quote:
Originally Posted by Rich Browne View Post
Whew, I thought there was something new when "Slow" said buster - I had heard of "Busta", hence my confusion. I'm from Northern California and old, so, I don't do the whole SoCal thing, hell, I would never wear my pant that low - talk about dumb"ass".
It is pronounced busta, but at least in AZ it is spelled buster. Forgive my schoolin'
__________________
YBSLOW Racing
RC Target - Capricorn
HOTRACE Tyres, Tru Source
POWER MASTER Fuel,
Protoform Bodies, Avid Bearings
YBSLOW is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2011, 11:41 AM   #1280
Tech Fanatic
 
Bill Wyatt's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 865
Trader Rating: 2 (100%+)
Default

not to be confused with "busta cap off in yo ass"
__________________
MUGEN USA / NOVAROSSI / AIRTRONICS / KONA KUSTOM DECALS
DARKSOUL RACING / ONEILL BROTHERS RACING / KILLER RC
Bill Wyatt is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2011, 12:36 PM   #1281
Tech Elite
 
SOLOARTIST 702's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: WORLD WIDE
Posts: 3,389
Send a message via AIM to SOLOARTIST 702
Default

SMH
SOLOARTIST 702 is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2011, 01:02 PM   #1282
Tech Champion
 
RC MARKET's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: HK
Posts: 6,137
Trader Rating: 12 (100%+)
Default

CSO New product again !
Attached Thumbnails
MUGEN SEIKI MRX5-cso-mrx-5035.jpg  
RC MARKET is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2011, 07:20 PM   #1283
Tech Adept
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 172
Default

Quote:
Originally Posted by YBSLOW View Post
1. Liars
2. Haters
3. Busters
4. Back-Stabbers
5. Users


I think that covers it............
Brad,

I have been where you have been.

Mark
MJSGas is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2011, 07:39 PM   #1284
Tech Master
 
Join Date: Aug 2004
Location: Sunnyvale, Ca
Posts: 1,254
Default

Quote:
Originally Posted by MJSGas View Post
Brad,

I have been where you have been.

Mark


Darth Vader: A tremor in the Force. The last time I felt it was in the presence of my old master

I just love stupid Star Wars references....

Don't put that evil on me Ricky Bobby!
Rich Browne is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2011, 08:28 AM   #1285
Tech Regular
 
Join Date: Dec 2007
Location: Brooklyn,new York
Posts: 466
Default State series

Leaving for miami to the state race today ! Give the mrx5 another weekend on that track . Plane will leave new york about 5 hours before our next snow storm hits !


Richard Siriano
Brooklyn Hobbies
Team Mugen Northeast
__________________
RICHARD SIRIANO
BROOKLYNHOBBIES.COM

MUGEN USA
2011 /2012 REGIONAL 1 1/8TH SCALE ONROAD CHAMPION
TEAM BROOKLYN is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2011, 08:31 AM   #1286
Tech Elite
 
Serpent-Dan's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Florida
Posts: 2,682
Trader Rating: 16 (100%+)
Default

Have a safe trip might see u there Saturday.
__________________
Inf1nity CM Beat1 Racing
Serpent-Dan is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2011, 10:25 AM   #1287
Tech Master
 
YLLIB's Avatar
 
Join Date: Sep 2001
Location: California
Posts: 1,706
Trader Rating: 1 (100%+)
Default

Quote:
Originally Posted by TEAM BROOKLYN View Post
Leaving for miami to the state race today ! Give the mrx5 another weekend on that track . Plane will leave new york about 5 hours before our next snow storm hits !


Richard Siriano
Brooklyn Hobbies
Team Mugen Northeast
Have fun and good luck
YLLIB is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 02:43 AM   #1288
Tech Adept
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 209
Default

Could someone please tell me where the best place is to buy Mugen parts/kits in the UK.

Regards.
JIM1 is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 04:08 AM   #1289
Tech Master
 
ralphierace13's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,828
Trader Rating: 4 (100%+)
Default

did anyone else besides me get the new low friction belts yet for the 5 and try the side belt!!! its still too long this is really stupid all ready it needs to be shorter wtf!!! is the damm problem shorten it!!

hey billy was mike running the 5 side belt or the 4?!!! come on b honest hes off the team now tell us!!! lol
__________________
RALPH FORTUNATO
MUGEN SEIKI MRX6 TEAM DRIVER
Futaba 4PK-S-R, Novarossi Team Driver, CONTACT TIRES
Byron Fuel, Veytrex Desgin Labs
2014 R.O.A.R. REGION 1 CHAMPION!!
ralphierace13 is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 04:19 AM   #1290
Tech Regular
 
CHRISP76's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Adelaide, South Australia
Posts: 329
Trader Rating: 3 (100%+)
Default

Quote:
Originally Posted by ralphierace13 View Post
did anyone else besides me get the new low friction belts yet for the 5 and try the side belt!!! its still too long this is really stupid all ready it needs to be shorter wtf!!! is the damm problem shorten it!!

hey billy was mike running the 5 side belt or the 4?!!! come on b honest hes off the team now tell us!!! lol
Hey mate, I'm runnin the 4 side belt on mine, the 5 is way too long, I also wanna know WTF!!!!???
__________________
Chris P

MUGEN / NOVAROSSI / MATRIX
CHRISP76 is offline   Reply With Quote
Reply

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Adelaide Nitro On Road Littlehampton Kodak Hodak Australian Racing 2503 09-19-2014 07:08 PM
MTX 5 seb1109 Nitro On-Road 3141 09-10-2014 09:24 AM
Mugen MRX5? straightaway Nitro On-Road 140 08-23-2007 08:49 AM



Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -7. It is currently 05:39 PM.


Powered By: vBulletin v3.9.2.1
Privacy Policy | Terms of Use | Advertise Content © 2001-2011 RCTech.net